Як оформити спадщину у2018 році?

20.02.2018 Як оформити спадщину у2018 році?
Завдяки нещодавно ухваленим законам необхідні документи буде давати тільки одна установа.

Нововведення в оформленні спадщини в 2018 році

В останні роки в цій області виходять все нові і нові закони. Деякі з них вступили в силу раніше, а інші з початку цього року. З останніх - в кінці минулого року змінили і доповнили документ, який регулює дії нотаріусів при оформленні спадщини. Тепер потрібно тільки одна держустанова.

Доброю новиною є значне зменшення числа держустанов, які будуть наділені повноваженнями видавати довідку, необхідну для визначення місця, щоб пустити в хід справу про спадщину. Раніше ми могли взяти необхідну інформацію з будинкової книги або звернутися за довідками в такі держустанови як: військкомат, житлово-експлуатаційний контора або адресне бюро.Тепер видавати формуляр що повідомляє про місце проживання покійного буде тільки одна держустанова. Це на думку експертів зможе значно скоротити можливе число махінацій з боку людей, які захочуть скористатися обставинами, що склалися для незаконного отримання спадщини.

Документ на запит нотаріуса, в якому буде вказано де проживав спадкодавець видаватимуть центри, які надають адмінпослуги. Зазвичай на його оформлення знадобиться близько тижня або трохи більше часу. Відомо, що справа про спадщину відкривається за місцем проживання спадкодавця. Якщо людина, яка залишила спадок, проживав на нині окупованих територіях України, то спадкоємцям дозволяється також подати заяву про це і дати хід справі про спадщину.

Тепер також більше не знадобиться довідка про склад сім'ї, так як цим питанням відтепер будуть займатися нотаріуси в разі відчужуваного майна дітям або людям, які самі не можуть подбати про себе.

Також нові закони мін'юсту докладно описують всілякі взаємини між нотаріусами:

  • у разі якщо вони одночасно відкрили справу про спадщину;
  • процедура про продовження справи про спадщину, якщо нотаріус є приватником і закриває свою діяльність;
  • якщо нотаріус на час втрачає доступ до Державного реєстру прав, через закриття приватної нотаріальної контори або державної контори.

Якщо на території, де проживав чоловік, який залишив спадщину немає офіційно діючих нотаріусів - не тільки перебувають на службі у держави, а й приватників, то справу зобов'язані будуть вести люди з іншого нотаріального округу.

Професіонали оцінюють дані зміни Мінюсту як позитивні, так як вони допомагають розібратися з тимчасовими рамками і алгоритмом передачі справ, і допомагають прямо і просто розуміти закони регулюють ситуації, які можуть виникнути при обставинах описаних нами раніше.

Податкове законодавство теж переробили. І теж в кращу сторону, що допоможе полегшити життя звичайних людей. Тепер не тільки прямі спадкоємці - діти, батько чи мати, а також чоловік або дружина покійного можуть не платити податок на доходи після спадщини, але і його брати або сестри, а також дідусь чи бабуся.

У сільській місцевості ця проблема відчувається особливо сильно, оскільки податок на спадщину або робота оцінювача іноді значно перевершують вартість успадкованого.

Подібні зміни не можуть не радувати. Оскільки в нашій країні багато людей живуть за межею бідності або близько від неї. Можна навіть дивуватися, що хтось зробив подібні зміни, так як зазвичай ми схильні спостерігати зовсім іншу картину того, що відбувається.

Якщо у вас виникнуть питання, ви завжди можете звернутися до фахівців у цій галузі.

Інші новини

  • 03.12.2018
    Новорічне привітання від агентства нерухомості ”Фазенда”
  • 23.03.2018
    Попит на елітну нерухомість
  • 20.03.2018
    Купівля будинку - особливості
  • 15.03.2018
    Агентство нерухомості «Фазенда»
  • 09.03.2018
    Особливості купівлі квартири в новобудові
  • 25.02.2018
    На якому поверсі купують квартири українці?