Нові вимоги до нотаріусів при операціях з нерухомістю 2018

28.01.2018 Нові вимоги до нотаріусів при операціях з нерухомістю 2018
У Мін'юсті України вийшло нове доповнення при операціях з нерухомістю. Ця подія відбулася в грудні минулого року.

Зміни з Мін'юсту

Вийшла нова інструкція Міністерства юстиції України. Мін'юст зобов'язав нотаріусів при операціях з продажу або дарування нерухомості (відчуження) додавати ще 2 документи до справи. Коли нам необхідно буде оформити договір про відчуження квартири, будинки і т.д., ми повинні будемо звернутися до незалежного оцінювача, який складе і підпише звіт про вартість нашого нерухомого майна. Також люди, які будуть оцінювати нашу власність, повинні будуть надати нам свою ліцензію, яка дозволяє їм здійснювати дію незалежної оцінки. Нотаріус повинен буде долучити до справи ці документи. Також він зобов'язаний зберігати копію висновку незалежної оцінки нашого нерухомого майна та ліцензію людини, яка цей звіт складала.

novie trebovanija k notariusam 1

Перед тим як нотаріус додасть ці документи до справи, він зобов'язаний порівняти їх з оригіналом і завірити їх. Номер наказу Мін'юсту про дані зміни з відчуженням нерухомого майна - №3851 / 5 «Про затвердження змін до Порядку вчинення нотаріальних дій нотаріусами України» від 04.12.2017. Ця вимога була зареєстрована і вступила в силу в держреєстрі Міністерства Юстиції України на наступний день, тобто 5 грудня минулого року.

Ось список необхідних документів, які ми повинні будемо надати нотаріусу при угодах з продажем або даруванням нашого нерухомого майна.

  • Копія звіту людей, які становили незалежну оцінку вартості нерухомого майна.
  • Копія ліцензії, що дозволяє цим людям займатися цією діяльністю.

У цих двох документах нотаріус повинен поставити позначку «згідно з оригіналом», проставити дату і завірити його своїм підписом. Після цього нотаріус повертає нам оригінал звіту про вартість нашої нерухомості.

Коли необхідний висновок оцінки нерухомості

Відповідь на це питання ми можемо почерпнути в статті 7 розділу 2 закону №2658-14 «Про оцінку майна, майнових прав та професійну оціночну діяльністі в Україні». Ця стаття вказує нам такі обставини, при яких нам необхідно провести оцінку майна.

  1. Коли відкривається підприємство на вже існуючому майні держвласності або комун. власності.
  2. Коли відбувається ліквідація, реорганізація, або банкрутство підприємства, у якого є частина майна держвласності або комун. власності.
  3. Коли виділяється або прораховується частина майна від загального майна, в якому є частка держмайна.
  4. Коли проводиться розрахунок розміру внесків учасників та засновників госп. товариства, якщо воно складається з майна госп. товариств з частиною держмайна або комун. майна. При виході або виключення цих людей з його складу.
  5. У випадку відчуження, оренди, страхування, обміну держмайна, наявної в комун. власності. І при поверненні його, якщо так постановив суд.
  6. Коли визначається вартість основних фондів для бухобліку.
  7. Коли майно підлягає обкладенню податком.
  8. Коли необхідно розрахувати збиток або відшкодування.
  9. Коли це постановив суд. Або коли є потреба в захисті громадських інтересів.

Цей документ створюється в двох примірниках, один з яких зберігають оцінювачі, а інший зберігається у замовника цієї процедури. Якщо ви хочете дізнатися, які саме документи необхідні при відчуженні нерухомого майна - зверніться, будь ласка, до юристів нашого агентства нерухомості.

Інші новини

  • 03.12.2018
    Новорічне привітання від агентства нерухомості ”Фазенда”
  • 23.03.2018
    Попит на елітну нерухомість
  • 20.03.2018
    Купівля будинку - особливості
  • 15.03.2018
    Агентство нерухомості «Фазенда»
  • 09.03.2018
    Особливості купівлі квартири в новобудові
  • 25.02.2018
    На якому поверсі купують квартири українці?